Sjöängsdagen 2015 – 29/8 kl. 11:00

Kom och fira Sjöängsdagen 2015 med villaföreningen

Lördag den 29 augusti kl 11.00 vid Sjöängens badplats

Sjöängens villaförening bjuder in Sjöängsbor och övriga intresserade till Sjöängsdagen 2015. Genom Sjöängsdagen hoppas vi att gemenskapen inom området stärks ytterligare samtidigt som vi har roligt tillsammans och njuter av vår fina omgivning. Vi vill att även att du som befinner dig utanför området ska känna dig varmt välkommen.

Under Sjöängsdagen kommer vi anordna loppis, arrangera Sjöängsloppet för barn, erbjuda mat till självkostnadspris och erbjuda en möjlighet för vuxna och barn att leka. I direkt anslutning till Sjöängsdagen anordnar Drevvikens segelsällskap en kappsegling.

Tider och mer info klicka här…

Har du frågor rörande loppis, ta kontakt med Karin Altemark, karinaltemark@hotmail.com.
Har du frågor rörande loppen, ta kontakt med Petter Wigle, petter@wigle.se.
Har du övergripande frågor, ta kontakt med Andreas Mörck, andreas.morck@telia.com.
Har du frågor rörande seglingen kontakta: Tove.madsen@seglaut.se